duminică, 15 august 2010

Nu renunta!




 

Intr-o zi am decis sa renunt .. sa renunt la slujba, la relatia mea, la spiritualitatea mea .. doream sa renunt la viata mea. Am mers in padure pentru a avea o ultima discutie cu Dumnezeu.
-         Doamne, am spus eu, poti sa-mi dai un motiv cu adevarat bun pentru care sa nu renunt?
Raspunsul Lui m-a uimit.
-         Priveste in jur, a spus El, observi feriga si bambusul?
-         Da, am raspuns.
-         Cand am plantat semintele de feriga si de bambus, am avut foarte bine grija de ele. Le-am dat lumina. Le-am dat apa. Feriga a crescut foarte rapid. Verdele ei luminos a acoperit platforma. Totusi nimic nu a iesit din seminta bambusului. Dar nu am renuntat la bambus. In anul al doilea feriga a crescut mai mare si mai bogata. Si, din nou, nimic nu a iesit din seminta bambusului. Dar nu am renuntat la bambus. In anul al treilea tot nimic nu a iesit din seminta bambusului. Dar nu as fi renunta la el. Aceeasi situatie si in al patrulea an. Apoi, in al cincilea an, un mic lastar a rasarit din pamant. Comparativ cu feriga, era in mod evident, mic si nesemnificativ. Dar cu exact 6 luni mai tarziu bambusul s-a ridicat aproximativ pana la inaltimea de 30 de m. Pe parcursul celor 5 ani radacinile bambusului s-au dezvoltat. Aceste radacini l-au facut puternic si i-a dat ce avea nevoie pentru a supravietui. Nu i-as da niciunei creatii d-ale Mele o incercare ce n-ar putea s-o rabde. Stiai tu, copilul meu, ca in tot acest timp cat tu te-ai luptat, de fapt ti-ai dezvoltat radacinile? Nu as fi renuntat la bambus .. nu voi renunta niciodata la tine. Nu te compara cu altii, a spus El, bambusul a avut un scop diferit fata de feriga. Si totusi amandoi fac padurea frumoasa. Va veni si timpul tau, mi-a spus Dumnezeu, vei creste inalt.
-         Cat de inalt ar trebui sa cresc?, am intrebat.
-         Cat de inalt a crescut bambusul?, m-a intrebat El in schimb.
-         Cat de inalt pot?, am intrebat eu.
-         Da, a spus. Da-Mi slava, crescand cat de inalt poti.

Am parasit padurea realizand ca Dumnezeu nu va renunta niciodata la mine. Si El nu va renunta niciodata la tine. Nu regreta nicio zi a vietii tale. Zilele bune iti aduc fericire, zilele rele iti dau experienta, amandoua sunt esentiale vietii.


Sursa: Author Unknown -- from E-Mail Ministry (emailministry@emailministry.org)
Traducerea: Toma Catalina Alexandra

Acest mesaj mi-a sosit printr-un email exact cand aveam mai mare nevoie de el. Dumnezeu a vrut ca eu sa citesc asta si sa nu renunt la lupta. Acelasi lucru doreste Dumnezeu si pentru tine. Suntem intr-un razboi spiritual si satan lupta cat de inversunat poate, dar noi il putem birui prin Isus Hristos si luptand in continuare.

Cata,

1 comentarii:

adda_life spunea...

asa este...si eu am citit asta cand aveam mai mare nevoie de o incurajare. E minunat cum lucreaza Dumnezeu chiar atunci cand poate nimeni nu este in stare sa-ti fie aproape Dumnezeu lucreaza prin multe feluri ca sa-ti arate ce El e langa tine rice sa-r intampla

Trimiteți un comentariu