sâmbătă, 17 iulie 2010

Dragostea lui Dumnezeu depaseste orice

Cand stau sa ma gandesc la dragostea lui Dumnezeu ce ne-o poarta si cu cata grija ne-a facut perfecti pe fiecare, imi dau seama ca nu exista nici melodii, nici poezii si nici povesti care sa exprime Dragostea Sa si ce este El in realitate.

Dumnezeu depaseste orice ne-am putea imagina, orice am auzi vorbindu-se despre El.
El depaseste pur si simplu orice, chiar si putera si dragostea ce multi cred ca au.
El depaseste chiar si ce pot vedea, si visurile si realiatatea.
Dragostea Lui depaseste orice frumusete. Este imposibil sa-L putem descrie.
Daca aceasta este dradostea Lui constanta pentru noi, putem adauga pe langa ea si puterea, credinciosia si rabdarea cu care El are grija de noi.

Cel mai mult imi place la Dumnezeu ca este prezent in fiecare moment si nu poti trece nevazut, niciodata, pe langa El, pentru ca Dumnezeu este in tot ce are viata si oriunde ai privi, El s-ar uita la tine.
Ma uimeste rabdarea si bunatatea Lui fata de noi, pentru ca de multe ori ii intoarcem spatele, il abandonam, dar El in momentul acela ne iubeste si mai mult si ne arata asta pentru ca El coboara in fiecare zii la tine si la mine amintindu-ne: "Tu esti al Meu, iar Eu sunt al tau si nu te voi lasa!".
Stim ca nici moartea, nici viata, nici ingerii, nici stapanirile, nici puterile, nici lucrurile de acum, nici cele viitoare, nici inaltimea, nici adancimea, nici o alta faptura, nu vor fi in stare sa ne desparta de dragostea lui Dumnezeu care este in Isus Hristos, Domnul nostru.

Aminteste-ti ca ai fost rascumparat cu sange, nu merita Dumnezeu sa-L iubesti si tu? :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu