joi, 15 aprilie 2010

Așa cum sunt la Tine vin ...

La mijlocul secolului al XIX-lea erau adunate odată la Londra mai multe personalităţi. Printre inivitati era şi pe atunci cunoscutul predicator Cesar Malan. O tânără doamnă încânta auditoriul cu cântece minunate. După ce a încheiat prezentarea, predicatorul i s-a adresat: “În timp ce ascultam cântecele dumneavoastră, m-am gândit cât de frumos ar fi dacă v-aţi pune talentul în slujba Domnului Isus. În ochii lui Dumnezeu sunteţi un om păcătos. Între dumneavoastră şi o femeie foarte decăzută nu este nici o deosebire în faţa Lui. Dar sângele lui Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, vă poate curăţi de toate păcatele.” Cântăreaţa i-a dat un răspuns aspru, dar predicatorul a continuat: “Nu intenţionez să vă jignesc, dar mă voi ruga pentru dumneavoastră. Veniţi la Dumnezeu aşa cum sunteţi!”

În acea noapte, cântăreaţa nu a putut dormi. Cuvintele predicatorului sunau mereu în inima ei. Spre dimineaţă, cântăreaţa (era Charlotte Elliott) a căutat o bucată de hârtie şi, în timp ce pe obraji îi curgeau lacrimi, a scris cunoscutele versuri: “Aşa cum sunt la Tine vin, / Putere n-am, Tu-mi fii sprijin, / Mă spală-n sângele-Ţi divin: / O, Mielule, eu vin, eu vin!”

Din Sămânţa bună


Aşa cum sunt la Tine vin.
Putere n-am, Tu-mi fii sprijin,
Mă spală-n sângele-Ţi Divin,
O, Mielule, eu vin, eu vin!

De îndoieli sunt apăsat,
De ispitiri împresurat,
Slăbit, de valuri mult purtat,
O, Mielule, eu vin, eu vin!

Aşa cum sunt de rătăcit,
La Tine vin să fiu scutit,
Să fiu bogat şi fericit;
O, Mielule, eu vin, eu vin!

Aşa cum sunt, Tu mă primeşti,
Păcatul nici nu-mi aminteşti,
Crezând ţie mă mântuiesc,
O, Mielule, eu vin, eu vin

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu